Získali sme certifikát systému manažérstva kvality ISO 9001:2008
Na organizácie je kladený čoraz väčší dôraz zo strany zákazníkov a štátnych inštitúcií zameraný na kvalitu výrobkov a služieb. Manažéri organizácií sú nútení zaoberať sa kvalitou a stabilitou svojich procesov, ich riadením a neustálym zlepšovaním, aby boli schopní uspokojovať potreby zákazníkov za primeranú cenu. Jedným zo základných manažérskych nástrojov na zabezpečenie a dosiahnutie kvality a vyššie uvedených zásad je systém manažérstva kvality (SMK) podľa normy ISO 9001.
Zavedenie a certifikácia systému manažérstva kvality ISO prináša výhody vo viacerých oblastiach:
- znižovanie nákladov na (ne)kvalitu
- zníženie počtu reklamácií a sťažností zákazníkov
- možnosť účasti vo verejných súťažiach
Prínosy pre vedenie organizácie:
- zlepšenie celkového riadenia organizácie – „procesy pod kontrolou”
- presné zadefinovanie zodpovedností a právomocí
- poriadok vo firme (v organizácii)
- vybudovanie firemnej kultúry
Public relations:
- zlepšenie image podniku
- dôkaz serióznosti organizácie
Norma ISO 9001 poskytuje návod na vybudovanie a udržiavanie fungujúceho systému manažérstva kvality. Certifikovaná organizácia je oprávnená pre certifikované oblasti používať certifikačnú známku.